Δευτέρα 8 Αυγούστου 2011

AAAND... ACTION!

Ποτέ δεν ήμουν καλός στο να ξεκινάω ένα πρόλογο..

Ούτε στο να γράφω άρθρα..

Αλλά μου αρέσει το photoshop!

Sooooooooo... (so nervous)

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ!

Είμαι ο JRous (αν και η ταυτότητα μου άλλα λέει) και θα ασχολούμαι όσο μπορώ και όσο προλαβαίνω με την επικαιρότητα (αθλητικά, πολιτικά κτλ) φυσικά μέσω εικόνων και όχι τόσο μεσω λέξεων. Το χιούμορ θα αποτελεί το βασικο μου εργαλείο και έπεται η φαντασία. Οι δουλειές μου θα βελτιώνονται με το πέρασμα των λεπτών ημερών (new in the hood) άρα να έχετε υπομονή (ανυπόμονοι αναγνώστες).

Ευχαριστώ to kourkouti  (θαυμαστής σου)  αλλά και τον Freddos για την ευκαιρία που μου έδωσαν στο να δημοσιευτούν κάποια απο τα σχέδια μου. Αν ποτέ γίνω πανσίγνωστος και τρανός να ξέρετε πως μόνος μου τα κατάφερα  τα κατάφερα χάρης εσάς!

Τα πολλά λόγια όμως είναι φτώχεια γι αυτό και το photoshoppίζειν εστί φιλοσοφείν!
Ακολοθούν κάποιες απο τις photos που δημοσιέυτηκαν σε to kourkouti και Freddos.

Συχνές αναρτήσεις και καλές διακοπές!











Share

2 σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...