Κυριακή 6 Μαΐου 2012

Ο Έλληνας αποφασίζει.

Ελάχιστα λεπτά έχουν μείνει πριν κλείσουν οι κάλπες και ο Έλληνας αγωνιά.


...........







.........................................




...............................................................................






ή και όχι.



Είμαι σίγουρος φίλε συμπατριώτη πως την ζημιά σου την έκανες.


Ακολουθεί σημερινός διάλογος.

-Τι θα ψηφίσεις?
-Εεεε... Δεν έχω αποφασίσει ακόμα!

......

......................

ΚΑΙ ΤΙ ΠΕΡΙΜΕΝΕΣ ΡΕ ΜΑΛΑΚΑ ΤΟΣΕΣ ΜΕΡΕΣ??


Ή το άλλο.

-Λέω να ψηφίσω ή Σύριζα ή Λάος.

ΜΠΡΑΒΟ ΖΩΟΝ! 

ΚΑΙ ΕΓΩ  ΕΧΩ ΜΙΑ ΛΙΓΟΥΡΑ ΝΑ ΦΑΩ Ή ΚΑΤΙ ΑΛΜΥΡΟ Ή ΚΑΤΙ ΓΛΥΚΟ.


Δεν σχολιάζω καν αυτούς που δεν πήγαν να ψηφίσουν. Ή και αυτούς που ζωγράφισαν μούτζες και μαλακίες. Συγχαρητήρια μάγκες, τους κλάσατε τα αρχίδια πάλι.


Μπουρδέλο όλα φίλε.


'Oσο ζούμε ελπίζουμε όμως.

Αλλά αυτό και μόνο δεν φτάνει.




ps: Λαός που ξεχνάει την ιστορία του, είναι καταδικασμένος να την ξαναζήσει (JRous)

ps2: Ναι ρε, εγώ το είπα.







Share

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...