Πέμπτη, 8 Σεπτεμβρίου 2011

Κάποιον μου θυμίζεις (part 2)

Κακά τα ψέματα το μπλογκ έχει μια ιδιαίτερη συμπάθεια -εκτός από το μπάσκετ- για την ροκ και τη μέταλ μουσική. Εδώ και καιρό  δύο μεγάλες μορφές αυτών των ειδών (ο πρώτος σαφώς μεγαλύτερος από τον δεύτερο) μου έχουν κολλήσει στο μυαλό πως άνετα ο ένας θα μπορούσε να υποδυθεί τον άλλον. Ο λόγος για τους Jim Morrison (Doors) και τον δικό μας Gus G (Firewind, Ozzy).


Μοιάζουν σαν δύο σταγόνες νερό! Δεν λέω πως είναι ολόιδιοι ρε παιδί μου αλλά κατά κάποιο τρόπο το υπονοώ..




-Αναγνώστης: Τι λες ρε ηλίθιε??

-JRous: Λέω την αλήθεια.. και η αλήθεια πονάει.


JIM MORRISSON





GUS G




-Αναγνώστης: Παραδέχομαι την ήττα μου  κάνοντας Like, share, join στο group σου στο facebook που το έχεις πάνω δεξιά και αφήνοντας και ένα σχόλιο. Έτσι κ αλλιώς τσάμπα είναι.

-JRous: That's my boy.. (or girl)



ps:

JIM G







Share

4 σχόλια:

  1. Ειχα ακριβως την ιδια αντιδραση με τον αναγνωστη εκτος απο αυτα για το Facebook καθως δεν εχω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...