Παρασκευή, 2 Δεκεμβρίου 2011

32 χρόνια Νίκος Γκάλης!

2 Δεκεμβρίου 1979. Χρονιά ορόσημο για το ελληνικό μπάσκετ αφού ο μεγαλύτερος Έλληνας μπασκετμπολίστας που πάτησε παρκέ έπαιξε τον πρώτο του αγώνα φορώντας τη φανέλα του Άρη. Ο λόγος φυσικά για τον Νίκο Γκάλη ο οποίος σκοράροντας 30 πόντους οδήγησε την ομάδα του στη νίκη απέναντι στον Ηρακλή. 32 χρόνια έχουν περάσει από τότε, και αν η Ελλάδα αγάπησε το μπάσκετ το χρωστάει σε εκείνον.

Ως γνωστόν(?), δύο είναι οι παίκτες που με επηρέασαν περισσότερο ώστε να διακριθώ σε γειτονικό επίπεδο, ο Γκάλης και ο Τζόρνταν. Μπορεί βέβαια  τον Γκάλη να τον πρόλαβα κυρίως μέσα από βιντεοκασέτες αλλά τουλάχιστον ο Τζόρνταν δεν μου ξέφυγε αλλά η κληρονομιά που άφησε ήταν ήδη πολύ μεγάλη για να μην επηρεαστώ. Μία από τις εντονότερες στιγμές της ζωής μου εξάλλου ήταν όταν τον γνώρισα σε ένα παιδικό all star game -δεν έπαιζα αλλά άνετα θα μπορούσα να παίξω. Αρκεί να με επιλέγανε. Άτιμη κοινωνία- και μου υπέγραψε το σημαντικότερο και μοναδικό αυτόγραφο μου.

Δίχως Γκάλη δεν θα υπήρχε μπάσκετ στην Ελλάδα. Άρα δεν θα υπήρχαν δεκάδες ευρωπαϊκά συλλογικού επιπέδου. Είναι ο άνθρωπος που μας σήκωσε ψηλά το 87. Είναι ο άνθρωπος που έκανε όλο τον κόσμο να παραμιλάει για αυτόν (ακόμα και το ΝΒΑ). Ας μην το(ν) ξεχνάμε.



ΒΟΝUS

1,83. Λευκός. Και όμως κάρφωνε!




Χρωστάμε στον Γκάλη. Ακόμα και ο ΓΑΠ χρωστάει στον Γκάλη. (πηγή)

EPIC

ps: Oύτε μια αναφορά από τις "αθλητικές" εφημερίδες?? Δεν πουλάει ε?




Share

3 σχόλια:

  1. Τώρα που το σκέφτομαι αυτός φταίει που ασχολήθηκα και εγώ με το Μπάσκετ
    υγ: Εγώ είμαι 1.92 και με το μάυρισμα που έκανα το καλοκαίρι δεν με λες άσπρο, και πάλι δεν καρφώνω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. 1,92?? ελα ρε τιτανοτεραστιο παρταλι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μέχρι κι εδώ είναι ο ΓΑΠ! Κι εγώ από Τζόρνταν άρχισα μέχρι που σταμάτησε το τότε ΣΚΑΙ να δείχνει ΝΒΑ και τα ψιλοπαρέτησα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...